Intrebari frecvente - Service GSM
Google +1: 

Intrebari frecvente

Ca specialişti in domeniul reparaţiilor GSM in Romania, suntem dedicati activitatii de service putand efectua reparatii/inlocuiri hardware pentru telefonul dumneavoastra dupa cum urmeaza: difuzor, casca, microfon, display, touchscreen, carcasa, folie incarcare, folie tastatura, memorie, buton, tastatura, baterie, modul bluetooth, wireless, infrarosu cat si software: upgrade-uri firmware, sisteme de operare, instalare gps iGo 2010, Navigon (Windows Mobile, Symbian, Android, iOS, etc..).

Pentru a facilita comunicarea cu clientii nostri afisam cateva dintre intrebarile ce ne sunt adresate in mod frecvent. Cu toate acestea, dacă încă nu ati gasit raspunsul pe care il cautati va rugam sa ne contactati sau puteti lansa intrebarile dumneavoastra folosind formularul de contact.

Cand sa apelati la noi?

Telefonul nu porneste, casca defecta, display spart, touchscreen nefunctional, nu raspunde la comezi, bateria nu se incarca sau se descarca repede, nu are semnal retea GSM 3G, problema slide, display sau tastatura.

Cu ce ne deosebim fata de alte service-uri gsm?

  • Suntem O ECHIPA DE PROFESIONISTI
  • Constatarea defectelor si Asistenta sunt GRATUITE
  • Termene mici la reparatii , majoritatea pe loc , un raport calitate pret EXCELENT
  • Garantie pentru orice operatiune , garantie pentru piese
  • Bonusuri si reduceri pentru clientii fideli
  • Telefoanele sunt receptionate de catre noi in baza unui proces verbal de predare / primire
  • Clientul este tinut in permanenta la curent cu starea telefonului si a reparatiei
  • La MONDO GSM SERVICE nu exista surprize legate de costul reparatiei. Pretul va va fi comunica dupa constatare si nu se va schimba la ridicarea telefonului.
  • Orice modificare de pret a reparatiei se face numai cu acordul Clientului
  • Reparatiile se executa numai cu piese ORIGINALE , dar la cerere si de comun acord cu Clientul se pot folosi si piese de calitate asemanatoare furnizate de alti Producatori . Ex: la telefoanele iPhone 3Gs si 3G display-urile sunt produse de Toshiba cat si de Sharp

Cat costa diagnosticarea unui terminal si cat timp dureaza?
Diagnosticarea este GRATUITA , majoritatea se efectueaza pe loc/ Pentru telefoane sparte sau scapate in lichide 4-6 ore.

Cat timp dureaza reparatia?
70% din reparaţiile noastre sunt executate pe loc, 30%  în termen de 24 de ore,  uneori insa, din cauza unor circumstanţe ce nu depind de noi (curier, furnizori, etc) pot aparea mici intarzieri, caz in care veti fi anuntat.

Ce se intampla cu fisierele aflate in memoria telefonului?
Vom incerca sa salvam datele dumneavoastra dar nu garantam pentru ele. Va recomandam sa efectuati  o salvare a datelor inainte de aducerea telefonului la noi in service.

Puteti repara telefoane mobile ce se afla inca in garantie?
Da, efectuam reparatii si pentru telefoanele ce se afla inca in garantia fabricantului, dar va recomandam ca in prima instanta sa contactati producatorul. Daca acesta nu este in masura sa rezolve problema, ne va face placere sa va putem ajuta.

Ce modalitati de plata agreati?
Plata cu cardul si cash.

Cand trebuie sau cand este necesara rescrierea softului?

  • cand telefonul se blocheaza , se restarteaza aleator sau la accesarea anumitor functii , cand navigarea in meniul telefonului devine greoaie , telefonul raspunde lent la comenzi
  • cand telefonul afiseaza anumite erori sau mesaje precum : mesagerie plina , memorie insuficienta , sau alte mesaje si atentionari care nu erau afisate in mod normal
  • cand din meniu dispar anumite functii sau nu mai pot fi accesate
  • la instalarea unei aplicatii infestate cu un virus , in special la telefoanele cu sistem de operare Windows Mobile sau Symbian
  • la aparatia unor noi versiuni de soft imbunatatite
  • cand se doreste ca meniul sa contina o anumita Limba , neexistenta in telefon
  • cand anumite servicii oferite de Operator nu functioneaza , servicii de date / WAP / MMS / SMS / GPRS
Oferiti garantie pentru reparatiile efectuate?
Da, oferim o garantie de 45 - 365 zile pentru reparatiile efectuate in service-ul nostru. In cazul in care defectul reapare  in termenul de 45 - 365 zile(in conditii normale de utilizare ) reparatia va fi gratuita.

Oferiti asistenta telefonica/online?
Mondo Gsmofera asistenta telefonica cat si asistenta online Messenger/Mail GRATUITA.

 




Nokia - Samsung - Motorola - Sony Ericsson - LG - Apple - HTC - i-mate - O2 - HP - Garmin - Asus - Gigabyte - Acer - Palm - BlackBerry - Microsoft - Vodafone T-Mobile - Sagem - Alcatel - Philips - Sharp - Toshiba - BenQ- Huawei - Pantech - i-mobile - ZTE - iNQ - Micromax - BLU - Vertu



Service Apple iPhone 4GB 8GB 16GB, iPhone 3G 8GB 16GB, iPhone 3GS 8GB 16GB 32GB, iPhone 4 16GB 32GB,
iPhone 4S 16GB 32GB 64GB, iPhone 5 16GB 32GB 64GB

serviceiphone.ro | reparatiiiphone.ro | service-telefoane.ro | gsm-reparatii.ro | serviceipad.ro | reparatiiipad.ro
Service iPhone 3G 3Gs 4, deblocari, decodari





Reparatii gsm, service autorizat, nokia, samsung, htc, blackberry, sony ericsson, motorola, lg

Download manuale Nokia, Sony Ericsson, Motorola, iPhone, HTC, Samsung
MONDO GSM service iPhone Service iPhone 3G 3GS 4 Reparatii BlackBerry Reparatii Nokia Reparatii Telefoane Samsung Reparatii Telefoane Motorola Reparatii telefoane LG Reparatii HTC Reparatii Sony Ericsson
Copyright 2010 Service telefoane mobile MONDOGSM. Toate drepturile rezervate.